Viikonloppuna tuli ilmi että tämä TAG Cup on toteutettu yksittäisten pyyntöjen perusteella. Nyt olisi siis hakusessa taho joka oikeasti perehtyy sääntöihin (=tekee niistä riittävän tasapuoliset), ottaa huomioon maailman muuttumisen eli vanhat / uudet moottorit, jne. Eli ilman tuota eteenpäin ajavaa voimaa homma on tuuliajolla ja ensi kesästä voi tulla kovinkin vaikea, jos homma ei ole selvää kilpailujen järjestäjille eikä harrastajille. Onko homman vetämiseen halukkaita ja luokasta jo etukäteen tietoa omaavia?
Kuulitko viikonloppuna huuhaa huhuja vai ihan oikeaa asiaa?
Minä olen kuullut ihan muuta, mutta jätetään tämä asia nyt homman järkkärien harteille.
Kukaan ei voi nykyisessä tilanteessa vetää kristallipallosta oikeita, kaikille myllyille sopivia painoja. Nyt on lähdettävä jollain liikkeelle ja säädettävä esim ekan kauden kokemuksen perusteella hommaa etiäpäin. Ei ole ehkä reilua kaikille, mutta HEI: Ketä meistä aikuisista oikeesti ajaa kilpaa sen 10€ pokaalin tähden?
(No joo, ne Tampereen kaverit siellä takarivissä laskee sen käpalän nyt vaan alas.
)
Älä Laine huolestu: Tästä TAG luokasta kokemusta keränneitä, jo sen alkuajoista (2001-2003) asti, on täällä linjoilla runsaasti.
Kisoja on parhaimmillaan ollut joka kesä 8-25 riippuen millä moottorilla on ajellut, joten ehtivimmille kuskeille on kisapäiviä kertynyt tuossa ajassa noin 200kpl. Jos lasketaan että kisapäivänä on lähtöjä keskimäärin 3kpl, niin tarkoittaa se sitä että hepuilla on TAG luokasta noin 600 lähdön kokemuskantaa. Lisäksi osa on ajanut esim SEN-100 luokkaa aikaisemmin, jota kait voidaan pitää TAG-luokan esi-isänä?
P.S. Jos haluat testata TAG kisaa, niin tarjoan sulle edelleen valmista peliä kisapaikalle tuotuna, huollettuna, säädettynä ja muutenkin valmiina, jolloin sun ei tartte vetää rautaa pois tulesta sen tähden että pitäis ruveta autoa niputtamaan. (eikä maksa paljon)