Terve
Kysymykseesi "Vanha Muutostöillä ja halvempi" vai "Uudehko ja Kalliimpi" esittäisin 2 eri kriteeripolkua.
1) Oletko "Onni onnekas" joka pystyy poimimaan kultamunan monien työläämpien ja heikompien vaihtoehtojen joukosta.
2) Vai Löytyisikö sittenkin joku "Kaveri", "Seuran jäsen" joka pystyisi luotsaamaan sinut karikoiden läpi ilman
suurempia taloudellisisa hävikkejä ja turhaa väkertämistä viallisten tai muuten vain toimimattomien vehkeiden kanssa.
Met olemme käyneet pitkän ja kivisen reitin raksujen kanssa.
5s runko oli jo sitä mitä olisi alunkinkin perin olisi pitänyt hankkia. No se maksoi 2x 1.sen, 1.5x 2sen, että 3sen hinnan.
No toki toinen raksu kuskikin on jo kierroksessa tässä vaiheessa.
Jammuihin lyhensimme reittiä niin, että jo 3s runko oli kilpailukykyinen kuskin käsissä.
Suosittelen tuota "Avusteista" reittiä koska tarvitset myös harjoittelukaverin ja paras tapa oppia on ajaa parempaansa vastaan.
Koneiden päivityksestä ja upgradeista kannattaa kysyä Tiikkaiselta MPT racing. Esim. Hyviä kysymyksiä on että: -saako junnussa ajaa Maxin alakerralla. (Säännöistä voi löytyä jotain rajoitteita lohkonumerointiin), -Paljonko päivityspaketti maksaa, -Mitä maksaa 50h ajetun koneen huolto kun kaikki liikkuvat osat vaihdetaan,.... Muistelen kuulleeni arvion että "Vanha" kone ei saisi maksaa 900E enempää sillä huolto on noin 700E ja päivityspaketti (Sylinteri, reed läpät, kytkin & metalliset tasapainorattaat) 500E?? joten vanhan "halvan" koneen kokonaiskustannukset voivat karata käsistä....
Käytettyjen pakettien hinnoista pääset samoin käsitykseen kun soitat, Rotaxia "Tiimi" muotoisesti pyörittäneet liikket läpi; MPT, Tepalmet (Energy), Prospeed (Intrepid),,,,, ja sitten vain entten tentten mentelmällä parasta hankkimaan... zsekkaa myös Nettimoton mikroauto myynti.