TAG- Suomensarja > Järjestäjän tiedotteet

2010 Kalenteri

<< < (2/3) > >>

henrilo:
Ainakin viime syksynä Parilla mainosti X30 koneita jossain KF4 luokituksella, mutta ei sivuilta mitään KF4 todistusta löydy ainakaan nyt.
Siihenhän toi paino tosin nimenomaan perustuu.
Ja mä oon samaa mieltä ton Leopardin painosta, johonkin 168 kiloon pitäis asettua, eikä mulla ole edes omaa lehmää ojassa kun oon ite vaihtanu Vortexin koneisiin. Tosin kun auto + äijä painaa yli 180 kiloa niin ei siitä olis viime vuonnakaan ollut hyötyä =)

Jarppis:
Jep ilmoittautuminen on alkanut. Allekirjoittaneella ei tahdo millään riittää aika kaikkeen joten nettisivujen päivitys urakkaa on jaettu etiäpäin, eiköhän ne nyt ala pysymään ajan tasalla  ;D. Noista painoista vielä että mitään ei ole nyt kuitenkaan 100% lyöty lukkoon, mutta leopardin painoehdotukset on kyllä kantautuneet kuuleviin korviin. Yritetään saada viilaukset mahd. pian, ennen ekaa kisaa  :D. Ennakkoilmoittautuminen onnistuu vielä ekan kisan aamuun asti, mutta tietenkin mielellään mahd aikaisin. x30:n painoon on vaikea lähteä ottamaan kantaa, niitä kun ei paljoa viivalla ollut, mutta samalla nyt alkuun kuin viime vuonna eli 176kg?!? tulikohan nyt tarpeeks epäselvästi kaikki tiedot?!?

Tommi Lehto:

--- Lainaus käyttäjältä: henrilo - 28.04.2010 17:28 ---Ainakin viime syksynä Parilla mainosti X30 koneita jossain KF4 luokituksella, mutta ei sivuilta mitään KF4 todistusta löydy ainakaan nyt.
Siihenhän toi paino tosin nimenomaan perustuu.
Ja mä oon samaa mieltä ton Leopardin painosta, johonkin 168 kiloon pitäis asettua, eikä mulla ole edes omaa lehmää ojassa kun oon ite vaihtanu Vortexin koneisiin. Tosin kun auto + äijä painaa yli 180 kiloa niin ei siitä olis viime vuonnakaan ollut hyötyä =)

--- Lainaus päättyy ---

Juunääs mulla olisi sellainen mielitieto tähän Lepaardin painoon että pudotetaan vaikka 170 kiloon ja määrätään yläruuville tietty aukiolokohta jossa kone alkaa röpöttää vaikka 14000 kohdalla.  ;)  Sehän tässä on ongelmana että Leopard on ainoa moottori missä ei ole rajoitinta.

Ilmoitellaan kisaa edeltävänä keskiviikkona tarkat painot, kunhan saadaan tekninen järjestelydelegaatio kasaan.  8)

Erno Laukkarinen:
Ja tekninen delegaatio on kokoontunut ja päivittänyt mm. Leopardin painoa...

MKR:

--- Lainaus käyttäjältä: Tommi Lehto - 28.04.2010 21:18 ---
--- Lainaus käyttäjältä: henrilo - 28.04.2010 17:28 ---Ainakin viime syksynä Parilla mainosti X30 koneita jossain KF4 luokituksella, mutta ei sivuilta mitään KF4 todistusta löydy ainakaan nyt.
Siihenhän toi paino tosin nimenomaan perustuu.
Ja mä oon samaa mieltä ton Leopardin painosta, johonkin 168 kiloon pitäis asettua, eikä mulla ole edes omaa lehmää ojassa kun oon ite vaihtanu Vortexin koneisiin. Tosin kun auto + äijä painaa yli 180 kiloa niin ei siitä olis viime vuonnakaan ollut hyötyä =)

--- Lainaus päättyy ---

Juunääs mulla olisi sellainen mielitieto tähän Lepaardin painoon että pudotetaan vaikka 170 kiloon ja määrätään yläruuville tietty aukiolokohta jossa kone alkaa röpöttää vaikka 14000 kohdalla.  ;)  Sehän tässä on ongelmana että Leopard on ainoa moottori missä ei ole rajoitinta.

Ilmoitellaan kisaa edeltävänä keskiviikkona tarkat painot, kunhan saadaan tekninen järjestelydelegaatio kasaan.  8)

--- Lainaus päättyy ---

Kun nääs Leopardin henkitorvi on kooltaan lähempänä 20mm kuin 25mm, jollaista käytettiin jo ammoin 100cc koneissa, niin "natural aspirition" tekniikalla se rajoitinkin tuleepi vastaan ihan itsekseen siinä 17000rpm tienoilla viimeistään. Tämä siis vanhempien (vihreä/puna starttinappisten osalta) Uudemmissa avainkäynnisteisissä on valmistaja asentanut ketjurikkojen varalta KIERROSLUVUNRAJOITTIMEN 17000rpm kohdalle. Tehoahan ei Leopardi enää tuolla kierrosluvulla anna nimeksikään, mutta on se hianoa kuultavaa. :)  Tämänhän kierrosluvun ylittää kevyesti esim Sonic (ei rajoitinta), joka kuulemma laulaa subsonikkiset 19000rpm? Myös SuperRok laulaa tuonne 17000rpm tietämille.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta