Kirjoittaja Aihe: Raket 60:n kaasuttaja  (Luettu 4914 kertaa)

Ponyboy

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 1
Raket 60:n kaasuttaja
« : 13.05.2010 00:58 »
Kevättä kaikille. Viime kesänä pojan autton ilmaantui seuraavanlainen vika. Auto sammui aina pidemmän suoran jälkeen kaasua nostettaessa. Puhdistelin kaasuttajan ja ajattelin vian poistuvan, mutta sama peli jatkui. Lieneekö vika seos/ilma? ruuvien asennolla, vai mistä voisi johtua? Mitkä ovat ruuvien aukaisuasteet (kierrokset) noin perussäätönä? Tänään kuului komento radalle, mutta auto pitäisi saada ensin toimimaan pojallakin. Kiitokset jo etukäteen ;D

awi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 843
Vs: Raket 60:n kaasuttaja
« Vastaus #1 : 13.05.2010 01:32 »
En ole mikään kaasutinexpertti, mutta kuullostaa vähän, että kaasutin menee kuivaksi. Neulaventtiilin vivun korkeus kannattaa tarkastaa ja tietty kalvot vaihtaa.
“Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.” - Ernest Hemingway

Duracell

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 63
Vs: Raket 60:n kaasuttaja
« Vastaus #2 : 13.05.2010 12:01 »
Cadetin kaasarin perussäätö on H ruuvi kierros auki j a L ruuvi kaksi kierrosta auki. Näillä se toimii varmasti. Kun rupeaa säätämään niin H ruuvia kiinnipäin max 1/4 kierrosta. L ruuvia voi avata mutta menettää tyhjäkäyntiä joten sitä pitää isontaa.

epä

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 323
Vs: Raket 60:n kaasuttaja
« Vastaus #3 : 13.05.2010 18:46 »
Terve

Tarkista äänenvaimentajan kiinnitys.
Samoin imukauluksen tiiveys kaasarin ja pytyn välistä...

Meillä Cadetti joskus kummitteli kun nämä olivat löysällä..

 ;D Voihan myös olla että vauhti on kasvanut sen verta,
että karsta rupeaa hehkumaan pytyssä suoran päässä ja
sytytys painuu nakutuksen puolelle... 8)
Minä mitään tiedä.


 

Team Laine Verkkokauppa