Tuosta jarrujen säätämisestä. Kuten edellä yksi kirjoittaja toteaa, pitää jarrupalan ja -levyn välinen rako saada mahdollisimman pieneksi. Tähän voit käyttää kahta hyvin yksinkertaista tapaa, joilla esim. itselläni olevien autojen jarruja säädetään. Toisessa autossa (TopKart) jarrusatuloiden etäisyyttä toisistaan muutetaan niiden välissä olevia "prikkoja" lisäämällä tai vähentämällä ja näin saadaan palojen ja levyn väli sopivaksi. Toisessa autossa (CRG) jarrupalan ja -männän väliin asetetaan ohuita (itse tehtyjä) levyjä sitä mukaa kun palat kuluvat ja näin pidetään väli mahdollisimman pienenä. Kolmas tapa, jota tenavien käytössä olevissa Dino-autoissa käytetään, on jarrusatulan takana, keskellä mäntään oleva säätöruuvi, jolla väliä säädetään estämällä jarrumännän palautumista liian syvälle.
Koita jotain noista, niin ei tarvitse poljinta survoa turhan pohjaan.