Moi,
Saman verran öljyä kuin normaalistikin, 6-7%, sisäänajossa semisynteettistä, koska synteettinen voitelee liian hyvin, eikä männänrengas ja sylinteri
kulu riittävästi jotta tiivistyisi. Synteettinen jättää sylinteriin kalvon. Kaasari pikkusen normaalia rikkaamalle.
Pari kertaa 10 min riittää, anna jäähtyä välissä, kannen pultit tarkistuskiristät momenttiin ekan vedon jälkeen kun kone on jäähtynyt. Alumiinin
lämpölaajenemiskerroin on noin 23^-6/aste kun raudan on 12^-6/aste, joten ei ole mitään järkeä kiristää kuumana. (^-6 tarkoittaa potenssin -6, eli mikrometriä)
Mutkat voi vetää täysiä, mutta suorilla lopetat kiihdyttämisen johonkin 10-11.000 rpm. Laita pari piikkiä pienempi ratas alle, jotta moottori kuormittuu, muuten se ei lämpene ja silloin sisäänajosta ei ole mitään hyötyä. Tärkeintä on että et vedä liian korkeille kierroksille. Välystä on aika vähän (3-6 satskua mekaanikosta riippuen) ja riski että voitelu helmassa pettää, kone ylikuumene ja leikkaa kiinni.
L-ruuvi 1.5-2 kierrosta auki, lähtiessä H kokonaan kiinni, ja avaa noin 15-30 min kun lähtee käyntiin. 100-200m enne varikolle tuloa laitat H:n kiinni, niin lähtee taas paremmin käyntiin seuraavalla kerralla.