Joo,
toi on hyva lappa
Koneita ja autoja ei voi ostaa... ne on jarkkareitten ja joka eraan ja finaaliin arvotaan autot. Lampparikiekalla sen saa vaihtaa. Koko ajan on testikuskit ulkona tsekkaamassa (niitten pitaa olla 0.3 sec sisalla).... kaasaria ei saa rapeltaa. tottakai sakalla on vahan asiaa hommaan, mutta hyvat parjaa kylla heikommillakin. ja ihan mielenkiintosta kun koko ajan pitaa sopeuttaa ajotyylia autoon. Eika pysty oikeen selitteleen. Ohan noi aika painavia Birelin corporate rungoilla ja silleen mutta hauskaa se o. Ja hito hyva etta niissa ei oo kytkimia et se on ihan old school 100cc meininkia.
Ja lauantaina on aina "kestavyyskisa" normaalisti kolmen hengen joukkueilla 2h15min joka toimii vahan niinkun lampparina sunnunataisiin sprintteihin.
Sadekeli o kaikkein hauskinta ku on tosiaan sliksit alla. Heh-heh. Ja kyllahan taalla vetta sataa. Ja kerran vuodessa on "EM:t" kanssa. Tana vuonna oli Spassa. Ja sit tietty juodaan kaljaa. Ja radat on yleensa ottaen siisteja.
Klubissa on joku 250 henkee (oikeestaan joka kisa on taynna, oisko noin 70 max per kisa per luokka) ja 25 kutsutaan premiereihin. Noilla hinnoilla/kavijamaarilla toi bisness kylla tekee hyvaa massia (sprinttien lisaks on noin 60 enduro tiimia kahessa luokassa), mut kalusteet pysyy kuosissa kanssa ja koko ajan niita rassataan ja isketaan uutta rengasta kiinni. Ja sit melkeen joka kisa taltioidaan kanssa. Tuolla on jotain vanhoja:
http://www.club100.co.uk/club100tv.htmMulla on toi lightweights menny sen verran pain honkia etta ajan loppukauden premeissa kun siina aukes paikka. Se o kylla taynna vanhoja uk ja muunkin maan mestareita eika siina taso lopu mika o iha siistia.