Kirjoittaja Aihe: Mikä Runko?  (Luettu 5622 kertaa)

AnttiT

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 3
Mikä Runko?
« : 28.07.2010 20:16 »
Mikä mahtaa olla rungon merkki ja tyyppi. Onko aikuisten kokoa? Tuomonen olis tarjolla ekaksi autoksi. Kannattaako ostaa?




junnu a

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 81
Vs: Mikä Runko?
« Vastaus #1 : 28.07.2010 20:30 »
aikuisten runko? mielestäni ei. ennemmin joku cadetti runko, kone vaan isompi mitäö kuuluis

olpe78

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 725
Vs: Mikä Runko?
« Vastaus #2 : 28.07.2010 21:21 »
Nämä on näitä Speedmaker oy tuomia runkoja. Niinkuin kyljessä lukee merkki on MBA. Tosin tuo voi olla maalattu vanha Mac Minarelli tai "tilattu oma merkki".

Jos ton hinta on 500€, niin sillä pystyy kyllä kiertää rataa. Eikä niin hirveesti harmita, kun kavereilla tuntuu kaikki olevan helpompaa.
Mä oon aloittanu tollasella ja lopettanu liian myöhään. En ole katkera, koska kyseisen lafkan ansiosta löysin lajin, enkä varmasti olisi oppinut kaikkea niin vaikean kautta mitä on tullu tehtyä.

Itse suosittelen kaikille aloittelijoille VALTAMERKKIEN käyttöä ja niitä on CRG, TONYKART, BIREL. Kaikki kyseisten runkojen maahantuojat löytyy pääkaupunkiseudulta ja radoilla löytyy eniten kuskeja, jotka ajaa näillä merkeillä. Joten asiantuntijoita löytyy, varaosia löytyy ja kaikki on paljon helpompaa!

PISTE

Velociraptor

  • Vieras
Vs: Mikä Runko?
« Vastaus #3 : 30.07.2010 15:54 »
Mielestäni tuo on crg:n ehkä vuodelta 2002 tai niiltä ajoilta, ainakin ohjaus akselin kiinnitys ja kaasuvaijerin pidin sekä olka akselit näyttää tässä kuvassa samalta,
jos olis kuva taka akselin ripustuksesta niin selventäis asiaa. Vertasin kuvaa meidän kolmos auton rukoon.

olpe78

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 725
Vs: Mikä Runko?
« Vastaus #4 : 30.07.2010 16:34 »
Sun mielipiteellä ei ole nyt merkitystä, kun mä tiedän että se on joku noista mun esittämistä vaihtoehdoista.

AnttiT

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 3
Vs: Mikä Runko?
« Vastaus #5 : 01.08.2010 21:16 »
Kyllä myyjältäkin sain vastauksen, että olis CRG vm. 2003. Ja yhen kuvan löysin myös jossa tuon näköinen runko mainittiin CRG:nä.

olpe78

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 725
Vs: Mikä Runko?
« Vastaus #6 : 01.08.2010 21:47 »
No jos myyjä niin sanoo.(velociraptorille anteeksipyyntö ylimielestä kommentistani :) ) Ponskit on ainakin noista mun vaihtoehdoista. Sponssi keulassa ja "hanua-tarra" viittaa varmuudella tuonne hankoon, jossa ton näkösiä vehkeitä aikoinaan oli ja nykyään vissiin riksun radalla vuokra-autoina. Ja ne oli noita mun esimerkkejä.




spetz

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 320
Vs: Mikä Runko?
« Vastaus #7 : 02.08.2010 16:16 »
Jos se on crg niin penkin takana olevassa poikittaisputkessa pitäis olla rungon merkkikilpi missä mainitaan valmistaja... jos ei niin MBAn suuntaan ehdottelisin. Meiltä löytyy mba jossa on tuollainen rattiakselin kiinnityspiste ja taitaa tuo kaasuvaijerin kuorikin päättyä samaan pisteeseen. Kuva toiselta puolelta paljastaisi jarrut ja ne kertoo yleisesti vähän enemmän mahdollisesta rungosta

AnttiT

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 3
Vs: Mikä Runko?
« Vastaus #8 : 02.08.2010 18:18 »
OK.

Auto olis tosiaan Hangossa, eli ei taija olla CRG:n runko, vaan juuri tuo MBA.

Saa jäädä tuo auto tuonne ja ootellaan parempaa autoa tilalle.

Kiitoksia kaikille vastanneille.


 

Team Laine Verkkokauppa