Kirjoittaja Aihe: Alfano Pro pulma  (Luettu 4745 kertaa)

arsalone

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 163
Alfano Pro pulma
« : 13.08.2010 09:30 »
En oikein tiennyt mille osastolle tämän kysymyksen laittaisi, mutta kun kerran
olen niin tumppu etten osaa käyttää mittaria niin laitanpa tänne aloittelijaosastolle.

Eli mulla on tämmöinen Alfano Pro ollut pari vuotta ja toiminut niin että moottorin
kierrosluvut näytetään reaaliaikaisena ruudulla ja muistaakseni kierrosaikakin pyöri samalla.
http://www.kartingsport.com/Images/Productos/big/KW8A00017.jpg

... kunnes nyt sitten keväällä se alkoi käyttäytyä niin, että kierrosaika ja max kierrosluku
näytetään staattisesti ruudulla kun ylittää maaliviivan, aina siihen asti kunnes ylittää
maaliviivan uudelleen. Numerot eivät siis vilise entiseen malliin.

Olenkohan sössinyt siihen jonkun "erikoisasetuksen", vai patteri lopussa, vai mikä tässä nyt mättää?


-a-

welho

  • Grade C
  • ***
  • Viestejä: 60
Vs: Alfano Pro pulma
« Vastaus #1 : 13.08.2010 09:57 »
Mun mielestä sieltä asetuksista sen voi valita, että näyttääkö kierroksen parhaan RPM:n vai reaaliaikaisen RPM:n. Nyt ei suoraan tästä tule mieleen, että mistä sieltä.

arsalone

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 163
Vs: Alfano Pro pulma
« Vastaus #2 : 13.08.2010 10:13 »
kaskas. löysin tämmöisenkin
http://www.kartingforum.fi/forum/index.php?topic=3484.0

Järjestelmän käyttäjällä on kaksi RPM näyttö mahdollisuutta: <<M>> tai <<D>>
M= Maksimi, korkein RPM viimeisimmältä kierrokselta. Tämä tieto säilyy näytöllä seuraavan kierroksen ajan.
D= Suora, näyttää suoraan moottorin RPM:n

viittaisi vahvasti että ratkaisu on löytynyt =)

Jiiri666

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Alfano Pro pulma
« Vastaus #3 : 15.09.2010 16:04 »
Joo, Alfano Prossa on config menu mistä se löytyy
'RPM DISPLAY M or D
Select M or D with the right button
7
M = MAXIMUM, displays the highest speed in each lap. The display remains during the
next lap (in «B»).
D = DIRECT, direct speed display. The serial number is also shown'

...mutta uudemmasta Alfano Pro V2:sta ko valinta puuttuu - config menu 07. on tyhjää täynnä!
Ainoa tapa millä Direct näytön olen saanut uudelleen päälle jos Maximum on jostain syystä lipsahtanut päälle, on Default arvojen lataus (menu 12) laitteeseen. Jurppi niin että lähetin sähköpostia Alfanon toimarille mutta eipä ole vaivautunut vastaamaan. Onko kukaan keksinyt tähän vaivaan muuta rataisua kuin tuo default-arvojen lataus? >:(


 

Team Laine Verkkokauppa