Tolla samalla putkella ajetaan kaikkea KZ2:n asti, joten hyvin sopii. Ilmeisesti prospeedin takia ajavat tuolla yhdistelmällä Oulun seudulla ja kovasti menevät. Max -rungossa taitaa olla muihin cruisereihin eroa lähinnä mukana tuleva rotaxiin tarkoitettu pakoputken kiinnitysteline(?) ja pohjalevyssä lukeva max-merkintä. Vaihdoin "perus" putkeen max-osat ja käyvät kaikki paikoilleen, vaikka taisi olla eri vuosikertaakin. Pohjalevyn ruuvinreikiä piti vähän viilata.
On kyllä matala, pehmoinen runko ja sen mallinen, että ottaa helposti kanttareihin, vaikka sama se tuntuu olevan nykyään ainakin tonykarteissa ja birelleissäkin. Olisiko CRG:t ja sen perilliset vähän vähemmän alttiita. Putken alapinnan kunto kannattaa käytettyä ostaessa tarkastaa ja suojata ennen radalle menoa esim. hydrauliikkaputkelle tarkoitetulla nailon-kiepillä, tai jos jaksaa väkertää niin kuumaliimalla+vesijohtoputkella. Jossain saattaisi olla myynissä tuollaisia valmiita
"cerb-ridereitakin".