Kirjoittaja Aihe: Fosari kokous 11.10 2010  (Luettu 5099 kertaa)

Tuukka

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 32
Fosari kokous 11.10 2010
« : 12.10.2010 11:50 »
Moi,

Valitettavasti en päässyt kokoustamaan joten jos jollakin infoa mitä siellä päätettiin/muutettiin sääntöjen osalta vuodeksi 2011 niin olisi mukava kuulla niitä jo nyt.  8)

#401 
#40

sirace

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 330
Vs: Fosari kokous 11.10 2010
« Vastaus #1 : 12.10.2010 12:44 »
-Harjoituskierrosta ei enää ajeta, varikolta suoraan ryhmittyminen ja lähtö
-Renkaat viivakoodillinen SL 8, max 2 sarjaa kausi
-Lähtöruudukon 11 ensimmäistä lippumiehiksi radalle.


olpe78

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 725
Vs: Fosari kokous 11.10 2010
« Vastaus #2 : 12.10.2010 13:42 »
Toi rupee olee jo ihan ilmaista.
Taidankin repästä naulatut haalarit irti seinästä ja siirtyä takas kunnon kamppailu-urheilun pariin tattikselle :)

Kimi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 563
Vs: Fosari kokous 11.10 2010
« Vastaus #3 : 12.10.2010 18:22 »
No joo, lämppärikierroksen poistaminen ei oikein ole hyvä juttu.
Nyt ne pohjalevylle unohdetut työkalut lentää helv..ttiin vasta kisassa ;D ;D
Sama homma sen lukkopihdin kanssa joka unohtuu aina rattiputkeen kun säädetään kulmia  ::)
« Viimeksi muokattu: 12.10.2010 18:24 kirjoittanut Kimi »
Terv. Liikkuva Shikaani
Roomalainen sananlasku
"Vartti paskalla on kymppä radalla"

astro

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 443
Vs: Fosari kokous 11.10 2010
« Vastaus #4 : 12.10.2010 20:08 »
Ei lämppärikierrosta poistettu vaan se fosarin erikoisuus, harjoituskierros, jonka jälkeen on pysähdytty lähtöruudukkoon ja vasta sit lähdetty lämppärille.

Tuukka

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 32
Vs: Fosari kokous 11.10 2010
« Vastaus #5 : 14.10.2010 12:55 »
-Harjoituskierrosta ei enää ajeta, varikolta suoraan ryhmittyminen ja lähtö
-Renkaat viivakoodillinen SL 8, max 2 sarjaa kausi
-Lähtöruudukon 11 ensimmäistä lippumiehiksi radalle.


Mitäs Tuo viivakoodillinen tarkoittaa? Ilmeisesti järjestäjällä tietoa että SL8 tulee tehtaalta tästä lähtien ulkopuolisella viivakoodilla? Jos näin tulevaisuudessa niin hyvä juttu helpottaa muitakin Raket120 sarjoja joissa rengas määrä on rajattu.

#401
#40

sirace

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 330
Vs: Fosari kokous 11.10 2010
« Vastaus #6 : 14.10.2010 13:59 »
Viivakoodi saamista ulkopintaan selvitetään maahantuojalta/tehtaalta, nykyisinhän koodit on renkaan sisäpuolella joka hieman vaikeuttaa kontrollia..  ;)
Mutta vilkasta keskustelua oli  renkaitten poistamisesta vanteelta katsastuksen yhteydessä koodin lukua varten, jospa ei nyt sentään. ;D

Pekka L

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 11
Vs: Fosari kokous 11.10 2010
« Vastaus #7 : 14.10.2010 14:50 »
Muutama vuosi sitten liimailtiin tarroja ekassa katsastuksessa renkaisiin.
Taisivat kestää kiinni pari kisaa.
Mutta jos polttoraudalla? :)

Muuten olen sitä mieltä että renkaiden määrän rajoittaminen on ihan tervetullut muutos.
Me vedettiin samoilla renkailla koko sarja ja kestävyyskisa siihen päälle.


 

Team Laine Verkkokauppa