Ja muista, että et säilytä vesiä koneessa/syylärissä hetkeäkään, jos se joutuu seisomaan pakkaskelissä. Pytty halkee, jos vesi pääsee jäätymään.
Kannattaa yöpakkasten uhatessa sitten kallistella ja puhallella erityisen huolella kaikki vedet ulos koneesta, ettei kanavissa ole varmasti mitään, jos kone seisoo pakkasessa. Me jätettiin kelien kylmetessä pysyvästi glykoolit jäähdyttimeen ja otettiin pois vasta kun auto pantiin talvisäilöön ja koneet lämpimään. Glykolin jälkeen pari-kolme huuhtelua ennen kisoja niin ei tule sanomista.
Öljyn merkillä liekö muuten merkitystä -kunhan on synteettistä- mutta se todettiin kesällä, että ainakaan Motulin kanssa ei tule ongelmia jos käyttää alkoholia sisältävää bensiiniä. Erään muun öljyn kanssa tuli polttoainejärjestelmän kumiosien turpoamisongelmia, joka johtunee alkoholista biokomponenttina. Muuta järkevää selitystä ei keksitty.
Kolme prossaa on aika rikas seos, 1,5 - 2 prossaakin riittänee. Me ajettiin 1,5 -prosenttisella seoksella Max juniorilla. Väittävät viisaammat, että pakoputki alkaa karstoittua liian isolla öljyseoksella.