Jossain ketjussahan noista eroista juttua oli aikoinaan, mutta mitä ne erot olikaan.
Vauhtipyörän kiila paikoillaan ja ei viilattu(OB:ssä saisi viilata tai jättää pois) haluuttuun sytkään pääsee ilman moista vaivaa.
Tulppana perus Denso(Kokeiltu muitakin, mutta piru toimii tuolla parhaiten)
Puolipuristin otettu veke.(taitaa saada XON:ssa poistaa kanssa)
Holkitettu ei ole.
12 piikkinen kytkinkello, mallia "suomi" (Näyttää olevan sallitu XON:ssa kanssa)
Kaasarin rikastinläppä on otettu veke(tuota ei XON-sääntöjen mukaan saa tehdä)
Putkena perus Radnen pakari.
Pakokäyrään lähtöpuolelle hirsailtu peltikorvien tilalle paksumpi holkki.
(Saako XON:ssa modata tuota yhtään vai onko oltava pelti p.. ja kun repeää niin uutta osaa kehiin)?
Olikos muita eroja?
Kaasarin suutin kaikissa kaasareissa vakio, kuten OB-säännöt vaatii
himpun eri paineet kaipaa 10 ja 8 keskenään ainakin oman kokemuksen mukaan.
Noissa seteissä toisessa oli 8 kaasari ja toisessa 10