Kirjoittaja Aihe: Paltasen rata  (Luettu 4494 kertaa)

BGM

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 25
  • Kotirata: Paltanen/Ruuhimäki
Paltasen rata
« : 28.05.2011 14:21 »
Käykö kukaan foorumin lukijoista Paltasen karting radalla? Olen nyt tänä keväänä alotellut 120 raksulla harrastusta ja testaillut kalustoa tuolla. Joka kerta on saanut ajaa itsestään joten olisi mukava saada joku ajokaverikin.

Liepeellä ja Jämsässä varmaan porukkaa olisikin, mutta on niin alussa ajot ja testailut niin olen mieluumin ajellut tuolla.

tuovmar

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 39
Vs: Paltasen rata
« Vastaus #1 : 28.05.2011 17:56 »
Oon mä siellä käynyt jonkun kerran ajelemassa, yksikseni oon saanut pörrätä... Tänä kesänä en ole vielä  käynyt, mut pitää tulla ens viikolla kokeilee. Ratahan on muihin verrattuna aika erilainen, tiukkoine kurveineen, mut kun saa rytmin päälle niin ihan kiva baana vedellä.
Isi, isi, eikös nuo punaiset autot oo kaikkein nopeimpia, eikö okkiinn..-SWISS HUTLESS-..

BGM

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 25
  • Kotirata: Paltanen/Ruuhimäki
Vs: Paltasen rata
« Vastaus #2 : 29.05.2011 00:13 »
Oon mä siellä käynyt jonkun kerran ajelemassa, yksikseni oon saanut pörrätä... Tänä kesänä en ole vielä  käynyt, mut pitää tulla ens viikolla kokeilee. Ratahan on muihin verrattuna aika erilainen, tiukkoine kurveineen, mut kun saa rytmin päälle niin ihan kiva baana vedellä.

Yllättävän haastavia on ne tiukat kurvit. Varsinkin ennen lähtösuoraa ylämäkeen kiivetäessä. Pitää huomenna lähteä heti aamupäivästä ajamaan, mikäli keli antaa myöten. Ilmeisesti ei pitäisi sataa  :)


 

Team Laine Verkkokauppa