Kirjoittaja Aihe: Honda gx 390  (Luettu 4406 kertaa)

Casti

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 1
Honda gx 390
« : 27.06.2011 09:00 »
Eli haen tietoa , kuinka tuosta moottorista saisi puristettua yli.30hv. Mistä osia, ja mitä pitäisi yleensä tehdä?

 

awi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 843
Vs: Honda gx 390
« Vastaus #1 : 27.06.2011 09:58 »
Parhaimman lopputuloksen saa, kun myy hondan pois ja ostaa tilalle tuollaisen:
http://www.swissauto.com/e/motor/projekt_detail.jsp?ID_Display=20000I

Viivan allekin jäänee samankaltaisia lukemia.

Britit ja varsinkin jenkit tykkää noita viritellä, suomessa ei käsittääkseni moni ole vaivautunut. Tämä
http://karting.4cycle.com/ foorumi lienee hyvä paikka tiedon hankintaan.

Tästä saanee käsitystä mitä voi tehdä ja mitä maksaa:
http://www.nr-racing.com/gx390motors.htm

Esim tällainen setti:
Open Element Air Filter Assembly,
Removal of governor,
Advanced Timing,
Reinforced Rocker Arms
Billet Rod (GX340s/GX390s only)
Modified Crank & Rod with Babbit Bearing (GX240/270s only)
Billet Flywheel (GX340/390)
Old Style OEM Flyhweel (GX240/270)
Coil w/o Rev Limiter
Full Ported & milled Head,
SS Valves (OS on intake)
Aluminum Retainers & keepers
Dual Springs
307 Lift cam
C3/C4 Bearings
Chrome Moly Pushrods
Stud Kit

maksaa $1849 narukäynnistksellä. Yllättävän halpa, jos tuossa tosiaan on moottorikin mukana eikä vaan osat.

Sitä en kyllä tiedä saako tuostakaan yli 30 hp ja jos saa, kestääkö.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2011 10:08 kirjoittanut awi »
“Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.” - Ernest Hemingway


 

Team Laine Verkkokauppa