Parhaimman lopputuloksen saa, kun myy hondan pois ja ostaa tilalle tuollaisen:
http://www.swissauto.com/e/motor/projekt_detail.jsp?ID_Display=20000IViivan allekin jäänee samankaltaisia lukemia.
Britit ja varsinkin jenkit tykkää noita viritellä, suomessa ei käsittääkseni moni ole vaivautunut. Tämä
http://karting.4cycle.com/ foorumi lienee hyvä paikka tiedon hankintaan.
Tästä saanee käsitystä mitä voi tehdä ja mitä maksaa:
http://www.nr-racing.com/gx390motors.htmEsim tällainen setti:
Open Element Air Filter Assembly,
Removal of governor,
Advanced Timing,
Reinforced Rocker Arms
Billet Rod (GX340s/GX390s only)
Modified Crank & Rod with Babbit Bearing (GX240/270s only)
Billet Flywheel (GX340/390)
Old Style OEM Flyhweel (GX240/270)
Coil w/o Rev Limiter
Full Ported & milled Head,
SS Valves (OS on intake)
Aluminum Retainers & keepers
Dual Springs
307 Lift cam
C3/C4 Bearings
Chrome Moly Pushrods
Stud Kit
maksaa $1849 narukäynnistksellä. Yllättävän halpa, jos tuossa tosiaan on moottorikin mukana eikä vaan osat.
Sitä en kyllä tiedä saako tuostakaan yli 30 hp ja jos saa, kestääkö.