Taas on aherrettu auton kimpussa. Kaveri hitsasi kiinnikkeet jarruille runkoon kiinni. Raket 85 istuuntui tänään myöskin tähän runkoon ihan nätisti. Illalla jos vielä jaksaa niin laitan nesteet jarruihin ja testaan, että pitääkö nyt kaikki tiivisteet. Viimeksi toinen jarrusylinteri hieman fuskasi, mutta nyt on uudet kumit sisällä. Alkaa testiajot lähestyä uhkaavasti.
Kaveri tuumasi, että hän voisi ostaa moottorin tuohon autoon. Nyt ostoslistalla on ICA-J moottori, koska siinä on kytkin. Kaverilla on sen veran kokoa, että suoravetoisten käynnistäminen menisi selkäparalle liian kovaksi puuhaksi. Yksi moottori on jo tiedossa, kunhan myyjän saan kiinni. Startteria ei ole, mutta sellainen löytyy eli rakennetaan kyllä jostakin. R120 olisi ollut paras vaihtoehto, mutta ne on tällä hetkellä hurjan kalliita käytettyinäkin. No R85:lla aloitellaan testataan, että pystyykö tuolla edes ajelemaan.
Autolle ei tullut paljoa hintaa, mutta työtunteja yllättävän paljon. Onneksi kukaan ei veloita niistä. Taas on tullut oppia paljon tämänkin projektin kanssa.