Jeps,
Proffa kävi vasta 2006 ihan alkuvuodesta Jyskyn yliopiston virtaustekniikan labrassa hakemassa tarkempaa oppia.
Kuulemma käytti tietokoneaikaa Yamahan simulointiin noin 120.000 euron edestä, tosin ei tarvinnut maksaa mitään, kun
käytti vapaata oppilaille tarkoitettua kapasiteettia.
Mutta kyllä toi teksti aika pitkälle näyttää pitävän paikkansa, pitää muistaa että Yamahan uusi luokitus tuli vasta kaudelle 2006.
Aina kun näitä vatuloidaan, niin sääntöihin tulee täydennyksiä, ja homma monimutkaistuu.
Proffan suomi24:ssa arvokkain teksti alla lihavoituna, ja huom, jo vuonna 2005.
Tästä keskustelusta puuttuu vielä putki, kaasaari, kampikammio sytytys,palotila, kansi,runko,
renkaat ja ennenkaikkea
kuski joka sitä hauskaa on kisoissa pitämässä hyvien kilpakavereiden kanssa.Tämä kirja on ihan ykkönen, olen keskustellut ko kirjoittajan kanssa ja sain paljon käyttökelposta nahkakantiseen, niin elämästä kuin tekniikasta.
Gordon kuoli isoon ässään noin vuosi sitten, R.I.P.
http://www.prme.nl/download/engine-0.pdf