ääni rotaxille
olen kaksi vuotta nyt ajanut karttia, muutaman kerran raksu 120:llä ja muuten rotaxilla...kaasari ei ole mikään ongelma,kuten Olpe totesi...samalla suuttimella vetää harrastaja ihan huoletta...162 paikalleen ja menoksi
loput sadasosat saadaan suuttimilla, mutta silloin pitää olla muutkin asiat huipputasolla.
ja jos joku kone toimii paremmin ja vähemmällä korjaamisella, ihmettelen
kaikkiin voi tulla vikoja, itselle ei ole tänä vuonna tullut mitään, ajoin RMC:n kaikki kisat ja muutaman TAG:n ja reeniäkin jonkin verran, ja kone on siis kaksi vuotta vanha.
RMC:n sarjasta sen verran, että ainhan kaikki on kallista, kun rahaa menee...
vastineeksi saa eri ratoja, minuutilleen toimivat aikataulut, kisaviikonlopt tietää aikaisin keväällä, tänä vuonna nyt oli muutama harmillinen muutos...ei kuitenkaan sarjan vika... voi ajaa vain jommankumman päivän tai molemmat...ja ainakin itse olen saanut neuvoja ja tietoja niitä kysyessäni kilpakumppaneilta...
kolarit ovat tietysti harmillisia ja ikäviä, joskus vältettävissä, ei aina...hiukan odottasin tosin tässäkin sarjassa tiukempaa linjaa rangaistuksiin...samat kaverit kerrasta toiseen tornilla, muttei mitään konkreettista rangaistusta,,,25s aikarangaistus tönimisestä, ni ois se ihme, ellei alkais vaikuttamaan
rotaxin katsastuksesta ja id-kortista...mikä ongelma on kuskata pahvikorttia kisoissa mukana?? ja jos säännöt sanoo, attä kaikilla on samanlaiset vermeet, ni niillä mennään...enkä ainakaan itse olisi säästänyt mitään, jos olisin alkanut tilailemaan osia ulkomailta??? miksi??? varikko on varaosia täynnä, ja voin ostaa juuri sen mitä sinä päivänä tarviin...ei kannata rattaita ja ketjuja alkaa tilailemaan varastoon
ja muuta ei juuri kulu...jaa, jarrupaloja meni muutama sarja
tämä siis masters- luokan kokemuksia...varmasti max:in kärkikahinoissa kulut ovat suurempia...mutta kaikenkaikkiaan rotaxin kone ja RMC:n sarja saavat kyllä ISOOOON plussan