Niin ja nyt on mennyt jo tämän kauden aikana kaksi imuaukon ja imukaulan välistä tiivistettä. En tiiä onko kaasari ollut löysällä vai mistä johtunut..
No tuolla varmasti on vaikutusta ja silloin mennään kanssa samalla tavalla älyttömästi laihalle, kuin jos lohko olisi halki.
Osasta sylinterejä noi kaasarin kiinnitys pultit pohjaa eli ottavat sylinteriin kiinni enne kuin oikeasti kaasari on tiukassa.
Tuosta selviää, kun käyttää 0.5cm lyhempiä pultteja.
Yleensä pohjaava puoli onneksi on vetorattaan puoli, että sen näkee asentaessa pohjaako vaiko eikö.
Myös sylttyä katsoessa näet onko pultti jättänyt kierteen kuvia kaasarin kiristys kohdille.
PS:
Tuosta alaosan kolosesta ei ole mitään haittaa.
Ainostaan pakotilassa YKK ja AKK välissä olevista kolosista on haittaa, eikä välttämättä edes niistä, jos ovat sopivissa kohti perusaukkojen kanssa.
Tuon AKK:n alla olevilla seinämillä ei ole muuta merkitystä kuin, että ohjaavat mäntää, että se ei pääse käntymään poikittain.
Aikanaan oli käytössä yksi sylinteri, jonka helmasta puuttui ~1cm*1cm pala tuosta kaulasta.
Sekin toimi vallan ihan hienosti.