Kirjoittaja Aihe: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne  (Luettu 506566 kertaa)

alppix

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 38
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #810 : 19.08.2013 19:48 »
Mychron4 tuli hommattua. Mihin tuo magneettianturi kannattaa kiinnittää jotta pelittää kunnolla?

jeronen72

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 311
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #811 : 19.08.2013 19:57 »
Mychron4 tuli hommattua. Mihin tuo magneettianturi kannattaa kiinnittää jotta pelittää kunnolla?

Meillä kiinni pohjapellissä tankin vieressä ja hyvin pelittänyt.
Vauhti pidentää aikaa!

TA

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 256
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #812 : 20.08.2013 08:26 »
Ei siihen tankin yläpuolelle mitään Y-haaroja tms voi laittaa jos lähtee bensaletku niinkuin nykyään kaikista eli yläreiunasta tankkia. Loppuu ns. lappoefekti lyhyeen ja jää kaasarille bensat tulematta. Siitä tankin yläreunasta oma erlilinen letku suoraan puteliin ja purkki vaikka hyvällä 2-puolisella takiaisnauhalla rattikatteen sisäpintaan kiinni. tai sitten ohjausakselin yläliinnikkeen yläpuolelle siihen rattikatteen rautojen väliin nipparilla kiinni.

Joo siinä rattikatteen takana on hyvä paikka. En tiedä miten tehdas on ajatellut, mutta tankista on vain yksi lähtö. Voihan sitä tietysti aina reijän porata.

Onko se ainoa lähtö bensan pinnan ylä- vai alapuolella? Jos on alla niin voi haarottaa mutta yläpuolelta ei. Joissan noissa tankeissa on yläreunassa joku nysä, jonka voi leikata poikki kärjestä niin siinä on sitten liitäntä letkulle.
eksyvä ei tietä kysy

Robert

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 30
  • Kotirata: Kalho / Pippo
  • Moottorimerkki: Rotax
  • Runkomerkki: Techno
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #813 : 20.08.2013 17:53 »
Ei siihen tankin yläpuolelle mitään Y-haaroja tms voi laittaa jos lähtee bensaletku niinkuin nykyään kaikista eli yläreiunasta tankkia. Loppuu ns. lappoefekti lyhyeen ja jää kaasarille bensat tulematta. Siitä tankin yläreunasta oma erlilinen letku suoraan puteliin ja purkki vaikka hyvällä 2-puolisella takiaisnauhalla rattikatteen sisäpintaan kiinni. tai sitten ohjausakselin yläliinnikkeen yläpuolelle siihen rattikatteen rautojen väliin nipparilla kiinni.
o

Joo siinä rattikatteen takana on hyvä paikka. En tiedä miten tehdas on ajatellut, mutta tankista on vain yksi lähtö. Voihan sitä tietysti aina reijän porata.

Onko se ainoa lähtö bensan pinnan ylä- vai alapuolella? Jos on alla niin voi haarottaa mutta yläpuolelta ei. Joissan noissa tankeissa on yläreunassa joku nysä, jonka voi leikata poikki kärjestä niin siinä on sitten liitäntä letkulle.

Tein siihen lähdön. Nyt pitäisi ratkaista hyvä paikka bensafiltterille? Runkoputki tankin kyljessä keskivaiheilla?

saaskpe

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 684
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #814 : 20.08.2013 18:06 »
Cadetissa ei ole niin väliä mihin kohti laittaa.
-petri-

alppix

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 38
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #815 : 20.08.2013 19:31 »
Sitten vielä säätökysymys.. autossa on huonot eturenkaat ja takana kuluneet sl8:t, mutta kuitenkin pitävämmät kun edessä. Auto puskee, ei sinänsä yllätys, mutta nopeissa ja tiukoissa mutkissa eturengas (sisempi) nousee jopa ilmaan?? Sitten kun on vähän puskenut niin suunta muuttuu ja auto yliohjaa. Voiko johtua pelkästään huonoista eturenkaista vai pitäisikö esim. etupäätä leventää tai takapäätä kaventaa? Takarengas ei nouse mutkissa.

TA

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 256
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #816 : 20.08.2013 20:49 »
Penkin paikka kannattaa myös tarkistaa ettei auto ole liian takapainoinen. Jos painot etu/taka suunnilleen kohdillaan niin sitten juuri kuten ehdotit, takaa kapeammaksi ja edestä leveämmäksi. Mielellään yksi muutos kerrallaan ja radalle kokeilemaan. Jos ei pompi mutkissa niin lähtisin ensin kokeilemaan perän kaventamista kunnes joko alkaa kääntymään tai pomppimaan.
eksyvä ei tietä kysy

alppix

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 38
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #817 : 20.08.2013 20:55 »
Penkin paikka kannattaa myös tarkistaa ettei auto ole liian takapainoinen. Jos painot etu/taka suunnilleen kohdillaan niin sitten juuri kuten ehdotit, takaa kapeammaksi ja edestä leveämmäksi. Mielellään yksi muutos kerrallaan ja radalle kokeilemaan. Jos ei pompi mutkissa niin lähtisin ensin kokeilemaan perän kaventamista kunnes joko alkaa kääntymään tai pomppimaan.

Taidampa lähteä kokeilemaan takapään kaventamista. Takapää on reilusti etupäätä leveämpi ja perä ei pompi lainkaan vaikka kuinka kovaa menisi mutkaan. Teen vain tuon ja katson miten käy.

Penkistä sen verran että se on ennemminkin liian edessä tällä hetkellä ja en saa siitä syystä ihan kunnollista ajoasentoa, joten sitä ei ainakaan eteenpäin voi enää viedä. En vaan vielä oikein uskalla penkkiin koskea kun ei ole kunnollista tilaa missä säätää..

awi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 843
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #818 : 20.08.2013 22:14 »
Tuo eturenkaan nouseminen johtuu 90% tapauksista vastaohjauksesta, 5% samasta asiasta mutta kuski usko, että menee sladissa ja 5% on runko vääntynyt. Kiinnitä huomiota vielä ratin asentoon varulta kun tuo tapahtuu?
« Viimeksi muokattu: 20.08.2013 22:17 kirjoittanut awi »
“Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.” - Ernest Hemingway

astro

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 443
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #819 : 21.08.2013 00:15 »
Semmonen vinkki vielä, että autoa ei kannata juuri säätää, jos renkaat on erilaiset kuin millä aikoo ajaa kilpaa. Ymmärsinkö oikein, että edessä on eri merkkiset / malliset renkaat kuin takana? Silloin ei ainakaan kannata alkaa juuri rungon käytöstä ihmetellä. Jos takarenkaat on paljon pitävämmät kuin eturenkaat niin runko voi käyttäytyä ihan miten sattuu.

Eri rengasmerkkien ja mallien erot ovat todella, todella suuret, ja jos säädät rungon väärille renkaille, joudut aloittamaan testauksen ja säädön ja jopa ajoharjoittelun alusta kun saat kisakumit alle. Eli tuo treenirenggassarja on mielestäni väärä paikka säästää aloittelijalle. Ei ole pakko ostaa uusia, mutta hommaa nyt kuitenkin samanlaiset kuin millä ajetaan kilpaa moottorillesi tarkoitetuissa luokissa. kysele vaikka kisatiimeiltä käytettyjä renkaita tai laita ilmoitus tänne foorumille. Luulisi nyt loppukaudesta löytyvän, ja hinnatkaan ei varmaan päätä huimaa.

Itsellä oli joskus muutaman vuoden vanhat eturenkaat vähän tuoreempien takarenkaiden kanssa, ja auto puski kuten arvata saattoi. Bonarina kartti myös lähti vihdin hevosenkengässä täydestä laukasta mutkan puolivälissä suoraan pusikkoon. Pari kertaa piti testata ennen kuin uskoin.  :) Ilmeisesti pito edessä ei riittänyt takarenkaan pudotessa asfalttiin, jolloin mentiin sinne, mihin taka-akselilla olevat pyörät oli suunnattu.

dudek

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 10
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #820 : 21.08.2013 13:28 »
No niin, ekaa kertaa yritän tässä tehdä huoltoa Raket85:n kaasarille. puhallettu paineilmalla kaikki röörit, uudet tiivisteet laitettu, sihdit vaihdettu, mutta ongelma tiiviyden kanssa. Kun pumppaan painetta kaasariin, ei pidä millään vaan paineet purkautuu, en kerkeä edes pumppaamaan niin nopsaan että saavuttaisi yläpainerajan. Selvästi vuotaa neulan kautta, koska kun sormella koitan painaa vipua niin, että pysyy tiukemmin kiinni, paineet pysyy, eikä falskaa mistään muualta. Pumpulipuikolla olen koittanut neulan reikää putsata, tuloksetta. Ei viittis tuon takia koko kaasaria hylätä. Onkos arvon raadilla mielipiteitä?


vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #821 : 21.08.2013 13:33 »
Uutta neulaa kehiin. Kokeilethan paineita kaasari kosteana?

dudek

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 10
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #822 : 21.08.2013 13:39 »
Niin unohtui mainita, että neulakin on uusi, jolla kokeilen. En kuivana yritän, koitin ruikkia pensaa kyllä jokapaikkaan ensin.

jeronen72

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 311
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #823 : 21.08.2013 14:31 »
Niin unohtui mainita, että neulakin on uusi, jolla kokeilen. En kuivana yritän, koitin ruikkia pensaa kyllä jokapaikkaan ensin.

Pitääkö kaasari paineet jos pumppaat ilman kalvoa ja kantta? Jos pitää, niin tuo neulan keinovipu on väärässä asennossa ja kansi painaa keinuvipua ja se taas neulan auki kun ruuvaat kannen kiinni. Ongelma korjataan eri jousella tai varovasti keinovipua taittamalla. Ja sitten taas paineita tarkistamaan.
Vauhti pidentää aikaa!

dudek

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 10
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #824 : 21.08.2013 15:16 »
Ei pidä vaikka kansi ja kalvo irti

jeronen72

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 311
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #825 : 21.08.2013 15:31 »
Ei pidä vaikka kansi ja kalvo irti

Täytyi oikein käydä lunttaamassa kellarissa R85 kaasarista. Tarkista vielä, että tuo keinovivun akseli ei kanita mistään ja vipu liikkuu kevyesti. Vaihtoehdot ovat oikeastaan tuon jousen vaihtaminen jäykempään tai keinuvivun kevyt (painoarvo sanalla kevyt) taivuttaminen siten, että se painaa neulaa paremmin paikoilleen.

Keinuvipua taivuttamalla on vaikeampi saada paineet kohdilleen kuin jousta vaihtamalla, joten jos lähdet taivuttamaan keinuvipua, niin varaa pari-kolme asennuskaljaa viereen  :o

Ei tuota kaasaria kannata pusikkoon nakata - kyllä siitä hyvä peli tulee, mutta vaatii hiukan työstöä.
Vauhti pidentää aikaa!

dudek

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 10
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #826 : 21.08.2013 15:47 »
njaah, no jousi laitettu tilaukseen, varmuuden vuoksi myös kaljat (tilaus muijalle)

jeronen72

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 311
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #827 : 21.08.2013 16:46 »
njaah, no jousi laitettu tilaukseen, varmuuden vuoksi myös kaljat (tilaus muijalle)

Missä päin Suomea vaikutatte. Me ollaan lauantaina Vihdissä aluemestaruuskisoissa ja voin tarvittaessa ottaa pari R85 kaasaria mukaan. Kasataan sopivalla tauolla sulle toimiva kaasari/tai vaihdetaan kaasareita keskenään - niin saan taas itse rempata hyvällä syyllä alakerrassa kaljakorin kanssa :)

Riksussa asustellaan.
Vauhti pidentää aikaa!

alppix

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 38
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #828 : 21.08.2013 17:29 »
Semmonen vinkki vielä, että autoa ei kannata juuri säätää, jos renkaat on erilaiset kuin millä aikoo ajaa kilpaa. Ymmärsinkö oikein, että edessä on eri merkkiset / malliset renkaat kuin takana? Silloin ei ainakaan kannata alkaa juuri rungon käytöstä ihmetellä. Jos takarenkaat on paljon pitävämmät kuin eturenkaat niin runko voi käyttäytyä ihan miten sattuu.

Eri rengasmerkkien ja mallien erot ovat todella, todella suuret, ja jos säädät rungon väärille renkaille, joudut aloittamaan testauksen ja säädön ja jopa ajoharjoittelun alusta kun saat kisakumit alle. Eli tuo treenirenggassarja on mielestäni väärä paikka säästää aloittelijalle. Ei ole pakko ostaa uusia, mutta hommaa nyt kuitenkin samanlaiset kuin millä ajetaan kilpaa moottorillesi tarkoitetuissa luokissa. kysele vaikka kisatiimeiltä käytettyjä renkaita tai laita ilmoitus tänne foorumille. Luulisi nyt loppukaudesta löytyvän, ja hinnatkaan ei varmaan päätä huimaa.

Itsellä oli joskus muutaman vuoden vanhat eturenkaat vähän tuoreempien takarenkaiden kanssa, ja auto puski kuten arvata saattoi. Bonarina kartti myös lähti vihdin hevosenkengässä täydestä laukasta mutkan puolivälissä suoraan pusikkoon. Pari kertaa piti testata ennen kuin uskoin.  :) Ilmeisesti pito edessä ei riittänyt takarenkaan pudotessa asfalttiin, jolloin mentiin sinne, mihin taka-akselilla olevat pyörät oli suunnattu.

Kiitoksia vinkeistä, huomenna meen radalle kokeileen ja samalla saan takarenkaita vastaavat eturenkaat jotka on samasta käytetystä sarjasta. Ei ollu vielä vanteita edellisellä kerralla mihin olisin laittanu ne, niin siksi oli eri renkaat edessä kun takana. Autossa siis oli eri sarjan ja merkin renkaat edessä ja takana.

Mielestäni ratti oli käännettynä oikeeseen suuntaan eturenkaan noustessa, mutta pitää kiinnittää ensi kerralla tuohonkin huomiota jotta voi varmasti sulkea pois laskuista.

Pitää rauhassa testailla eri juttuja yks asia kerrallaan niin eiköhän tuo ongelma selviä. Onneks on koko päivä aikaa :)

empii

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 35
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #829 : 21.08.2013 21:52 »
Sanokaapa viisaammat, että pitääkö Raket 120:n alakerran laakereissa olla viiste SKF:n alkuperäisten tapaan? Kanittaako, jos viistettä ei ole? Tänks.

TA

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 256
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #830 : 21.08.2013 22:44 »
Sanokaapa viisaammat, että pitääkö Raket 120:n alakerran laakereissa olla viiste SKF:n alkuperäisten tapaan? Kanittaako, jos viistettä ei ole? Tänks.

Pitää olla viiste. Kanittaa ja pahasti. Viisteen saa tehtyä melko helposti. Teippaa laakerin sivut pakkausteipillä ja leikkaa terävällä veitsellä sisäreikä auki. Teipillä suojaat hiontapölyn pääsyn laakeriin. Sitten sopiva hiomakivi pirraan ja kevyellä pyorittävällä liikkeellä viiste sisäkooliin. Ei mene montaa minuuttia kun sopiva viiste on tehty.
eksyvä ei tietä kysy

TA

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 256
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #831 : 21.08.2013 22:48 »
Penkin paikka kannattaa myös tarkistaa ettei auto ole liian takapainoinen.


Penkistä sen verran että se on ennemminkin liian edessä tällä hetkellä ja en saa siitä syystä ihan kunnollista ajoasentoa, joten sitä ei ainakaan eteenpäin voi enää viedä. En vaan vielä oikein uskalla penkkiin koskea kun ei ole kunnollista tilaa missä säätää..

Tuolta löytyy ohje penkin paikalle asennustyökalua käyttäen.

https://www.tillett.co.uk/shop/documents/downloads/T%20Board%20Fitting%20instructions%20February%202013.pdf

Työkalun periaatetta mukaellen voit mitata onko penkki suunnilleen Tilletin ohjeen mukaisessa paikassa. Jos on lähellä niin lienee hyvä. Penkin paikka kun laitetaan painopistettä silmälläpitäen eikä ajoasentoa. Polkimia sitten siirrellään minkä pystyy.
eksyvä ei tietä kysy

empii

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 35
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #832 : 21.08.2013 23:27 »
Lainaus
Pitää olla viiste. Kanittaa ja pahasti. Viisteen saa tehtyä melko helposti. Teippaa laakerin sivut pakkausteipillä ja leikkaa terävällä veitsellä sisäreikä auki. Teipillä suojaat hiontapölyn pääsyn laakeriin. Sitten sopiva hiomakivi pirraan ja kevyellä pyorittävällä liikkeellä viiste sisäkooliin. Ei mene montaa minuuttia kun sopiva viiste on tehty.
Kiitoksia. Tuollaista teippausta plus hiontaa mietiskelinkin, Dremeli vaan puuttuu.

awi

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 843
“Auto racing, bull fighting, and mountain climbing are the only real sports ... all others are games.” - Ernest Hemingway

alppix

  • Yleinen
  • **
  • Viestejä: 38
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #834 : 22.08.2013 10:13 »
Androidille löytyy pikku ohjelma "2 Stroke exhaust calculator", jolla voi vähän arvuutella pakoputken mitan vaikutusta tehoon ja kierroslukuun. Onko kenelläkään kokemuksia tällaisista laskureista? Löytyykö jotain hyviä laskureita?

Itse en näistä vielä mitään sen kummempaa ymmärrä, mutta halusin vain tutustua pakoputken sielunelämään niin törmäsin tuollaiseen.

Muutkin laskurit ja simulaattorit kiinnostaa. Noiden avulla voi vähän tutustua aiheeseen ennen kun kokeilee oikeasti.

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #835 : 22.08.2013 10:48 »
Muutkin laskurit ja simulaattorit kiinnostaa. Noiden avulla voi vähän tutustua aiheeseen ennen kun kokeilee oikeasti.
Nyt varmaan puhutaan R120.
Putki on melko tarkaan rajattu, että ei noilla oikein pääse leikkimään.
Noita putkia pitäisi olla kasa, että oikeesti alkaa eroja löytymään ja nekin rata kohtaisia.
Tuossa jotain 2-tahti putken sielun elämästä melko maanläheisesti kirjoitettuna http://medlem.spray.se/karymagazine/sivu5.html
Väliholkin pituus se tärkein. Periaatteessa pidemmällä vääntää paremmin lyhemmällä kiertää paremmin.

Tämäkin väliholkkilysti saattaa poistua, jos tulee voimaan tuo R95 putki R120:eenkin.

Tehoputken, jos oikeasti saisi väsätä niin...
BlairExhaust sanalla, kun haet googlesta löydät laskuria.
Sitten putkeen rave ratkaisuja mukaan kuvaan.

Muistaakseni oli joku softa,jolla pystyi simuloimaan koko koneen, kun mittailee ajoitukset yms. nyt en ulkoa muista minkä niminen se oli.
Edit tuohan se olikin http://www.iwt.com.au/index2.html
« Viimeksi muokattu: 22.08.2013 11:07 kirjoittanut vtuonone »

dudek

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 10
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #836 : 22.08.2013 12:36 »
njaah, no jousi laitettu tilaukseen, varmuuden vuoksi myös kaljat (tilaus muijalle)

Missä päin Suomea vaikutatte. Me ollaan lauantaina Vihdissä aluemestaruuskisoissa ja voin tarvittaessa ottaa pari R85 kaasaria mukaan. Kasataan sopivalla tauolla sulle toimiva kaasari/tai vaihdetaan kaasareita keskenään - niin saan taas itse rempata hyvällä syyllä alakerrassa kaljakorin kanssa :)

Riksussa asustellaan.

Täällä pohjoisvantaalla, tattarisuolla käyty muutaman kerran kokeilemassa.
Ei uskalla lauantaina hiipiä mihinkään, kun on kihlajaispäiväkin vielä.
Mä nyt kokeilen vielä nuiden jousien kanssa pelleillä, kun sattui tulemaan tänään postissa (On muuten nopea toimitus tuolta Karting Shopista).
Mietitään sitten strategia uusiksi kun on jouset tuhottu.


dudek

  • Juniori
  • *
  • Viestejä: 10
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #838 : 23.08.2013 08:38 »
njaah, no jousi laitettu tilaukseen, varmuuden vuoksi myös kaljat (tilaus muijalle)

Missä päin Suomea vaikutatte. Me ollaan lauantaina Vihdissä aluemestaruuskisoissa ja voin tarvittaessa ottaa pari R85 kaasaria mukaan. Kasataan sopivalla tauolla sulle toimiva kaasari/tai vaihdetaan kaasareita keskenään - niin saan taas itse rempata hyvällä syyllä alakerrassa kaljakorin kanssa :)

Riksussa asustellaan.

Täällä pohjoisvantaalla, tattarisuolla käyty muutaman kerran kokeilemassa.
Ei uskalla lauantaina hiipiä mihinkään, kun on kihlajaispäiväkin vielä.
Mä nyt kokeilen vielä nuiden jousien kanssa pelleillä, kun sattui tulemaan tänään postissa (On muuten nopea toimitus tuolta Karting Shopista).
Mietitään sitten strategia uusiksi kun on jouset tuhottu.

No niin, ei auta uudet jouset eikä kaljat. Me on hävitty tää peli.
Voiko tuota neulan istukkaa työstää jollain vehkeellä? hienolla hiekkapaperilla kenties? Vai mennäänkö taas metsään?

ramise

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 227
Vs: Aloittelijoiden peruskysymykset tänne
« Vastaus #839 : 23.08.2013 10:26 »
Kysy tuolta... Meillä oli samanlaista ongelmaa ja Tino vaihtoi neulan istukan. Hintaa en muista.

www.tinoxin.fi


 

Team Laine Verkkokauppa