Kirjoittaja Aihe: raket120 mooottori ei enää kierrä  (Luettu 60508 kertaa)

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #30 : 24.06.2013 22:57 »
.... millasia sun rungot on olleet, kun multa löytyy -96, -97, -99, 2000, ja 2002 rungot hallista joista kaikista lähtee tankit irti ihan samalla lailla kun nykyisistäkin??  ;D

Paitsi jos puhutaan pikkurunkojen 4 litran tankeista, jollanen mulla on 2 moottorisessa. (siinä on runkoputket keskellä ristissä)
« Viimeksi muokattu: 24.06.2013 23:00 kirjoittanut MKR »
Homman Pitää Olla Hauskaa

Team Laine

  • Administrator
  • Kilpailutapahtumien johtaja
  • *****
  • Viestejä: 101156
    • Team Laine verkkokauppa
  • Kotirata: Kangasala
  • Moottorimerkki: VM Motor
  • Runkomerkki: MS Kart
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #31 : 24.06.2013 23:06 »
.... millasia sun rungot on olleet, kun multa löytyy -96, -97, -99, 2000, ja 2002 rungot hallista joista kaikista lähtee tankit irti ihan samalla lailla kun nykyisistäkin??  ;D

Paitsi jos puhutaan pikkurunkojen 4 litran tankeista, jollanen mulla on 2 moottorisessa. (siinä on runkoputket keskellä ristissä)
Ainakin yksi ison luokan Birel oli sellainen... jolla tuli aloiteltua touhua vuonna 2001 SM-tasolta. Seuraavassa taisi sitten jo olla ihan järkevä eli nykymuotoinen tankki.

Eli kyseessä oli siis sellainen missä ei ollut ruuvia ollenkaan ja korkkikin oli keskellä jalkojen välissä. Jos joku tarvii niin mulla on kolme uutta sellaista tankkia hyllyssäkin.
« Viimeksi muokattu: 24.06.2013 23:18 kirjoittanut Team Laine »
-- Marko Laine --
-- Team Laine --
shop.teamlaine.fi

Meiltä löydät tarvitsemasi kaikkiin karting-luokkiin aina babykartista Superkarttiin saakka. Kaikki nämä maahantuomamme MS Kartin valikoimissa

heneeee

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 117
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #32 : 24.06.2013 23:06 »
Noniin... Nyt on taas ilta testattu.

Toisella kaasarilla, ei vaikutusta. Uudet bensat+öljyt+bensaletku -> ei vaikutusta

Myös uusi tulppa varmuuden vuoksi, mutta no go.

Aika siirtyä ilmeisesti alakerran stefojen kimppuun, kun ei kai tässä enää muu voi olla. Päivän maksimikierrokset tais olla 11900 kieppeillä, niin että takamutkassa melkee pölinä kävi, kun piti kierrättää loppuun.

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #33 : 24.06.2013 23:29 »
Varmaan ihan turha kysymys onko sama ratastus takana?
Oletteko kokeilleet isommalla rattaalla jaksaako silläkään kiipiä isommille kierroksille?

heneeee

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 117
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #34 : 24.06.2013 23:34 »
Ei olla kokeiltu   :) kyllä se noilla samoilla väleillä ennen iloisesti laulo..

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #35 : 24.06.2013 23:38 »
Ainakin yksi ison luokan Birel oli sellainen... jolla tuli aloiteltua touhua vuonna 2001 SM-tasolta. Seuraavassa taisi sitten jo olla ihan järkevä eli nykymuotoinen tankki.

Ok, eli pikkurunkojen tyyliin. Tuo on varmasti kätevä Park Fermessä!  ;D

Raket 120 kiertämisongelmaan epäilisin että joko kampura on kiertynyt kieroksi tai kampuran stefat vuotaa. Itse en ajamaan lähtenyt yli 2 sadasosamillin heitolla olevalla kampuralla, kun vehje täristää muutenkin niin että kurkkua kuivaa.  ;) Kun joskus 2000-luvun alussa tuli noilla kilpaa ajeltua niin älysin heti alkuun että se kampuran suoruus on vauhdin avain. Saattaa myös olla että vauhtipyörän kiila on luovuttanut ja vauhtipyörän paikan muuttuessa kääntyy sytkä pieleen. Yhtä kaikki: Alakerta koneesta auki. Jos omat taidot/työkalut ei riitä, niin lähimpään kartingkauppaan jossa pitäisi homman onnistua.
Samalla vaihtaa sen ylemmän männänrenkaan uuteen.
« Viimeksi muokattu: 24.06.2013 23:40 kirjoittanut MKR »
Homman Pitää Olla Hauskaa

heneeee

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 117
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #36 : 24.06.2013 23:43 »
Alakerran kimppuun siirrytään huomenna, kun stefat saapuvat. Onko nuiden vaihto ensikertalaisella minkälainen taistelu?

Käsittääkseni _ei_pitäisi_olla kovin monimutkainen, mutta silti nuissa hommissa mikään ei kohtuudella mene.

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #37 : 25.06.2013 01:52 »
Kyllä se ihan kohtuudella on mahdollista tehdä.
Kun nyt alakerran avaa, niin samalla olisi ne runkolaakeritkin hyvä vaihtaa... Jotka on muuten sitten hieman erikoisempaa mallia, eli sisäkooliltaan jyrkemmin viistetty. Jyrkemmät viisteet tulevat moottorin sisäpuolelle päin.
Kytkin pulttipyssyllä auki. (vääränkätinen kierre!) Samoin mangeeton mutteri. (normi kierre) Jotkut tunkee narua palotilaan tulpanreiästä, itse ammun ihan puristuksia vasten, jolloin kampuraan kohdistuu minimikuorma.
Mangeeton ulosvetäjällä mangeetto irti. (siinä on kartiosovite) Kiila talteen.
Pytty irti seuraavaksi. Juuriputkea ei tarvitse välttämättä irroittaa pytystä. Juuriputken ruuvien vastakappaleisiin kannattaa pursottaa tiivistesilikoonia pitämään ne paikoillaan, vaikka ruuvit lähtisivät käpälämäkeen niin vastakappaleet ei luikertele morjestamaan puhaltimen siipiä. Älä telo mäntää, ja ota pytyn alatiiviste varovasti talteen huomioiden sykereiän asento. Väärin asennettuna alatiiviste peittää kaasarin sykereiän ja siitähän ei käynti ainakaan parane.
Lohkojen pultit auki. Lohkot lämpöisiksi joko kuumailmapuhaltimella tai uuniin. Laakerit irtoo pesistään paljon mukavammin. (Hanskat käteen!) Ota ohjurit talteen lattialta. (sinne ne aina päätyy) Tiivisteet laitetaan sitten suoraan ja huuliin vaseliiniä. (siis laakerin, toki omiinkin voi laittaa jos siltä tuntuu  ;) )
Laakerit lähtevät kampurasta irti ulosvetäjällä, jos sitä ei ole työstetty "uivaksi". JuuTuubista löytyy TeamSamiPensalan viteoo kampuran oikasusta: http://www.youtube.com/watch?v=Dv1tX_Oqwxc Oikasu tehdään kupari- tai lyijymoskalla, ettei joudu hiomahommiin.
Oikaistu kampura jääkaappiin ja laakerit ohuesti lämpösiksi. Menevät kevyesti paikoilleen vähän keskikooliin napauttamalla. (huomaa se jyrkemmin viistetty sisäkooli)
Kokoonpano jälleen kuumiin lohkoihin, jolloin laakerit sujahtaa mukavasti pesiinsä ilman taistelua. (Muistithan ne ohjurit ja paperitiivisteen lohkojen väliin?) Varovasti tiivisteiden huulia seuraillen ettei runno huulta ympäri ja kiristysjousta pois paikoiltaan. Lohkojen ruuvit kiristetään ristiin. Anna jäähtyä ja kasaa loppuun. Ennen pytyn asennusta tarkista että männänrenkaat liikkuvat. (karsta jumituttaa) Itse vaihdoin yleensä ylemmän renkaan aina uuteen. -> Pytty -> Mangeetto -> Kytkin...  Sitten vaan: RänTänTänTänTän...  8)
Homman Pitää Olla Hauskaa

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #38 : 25.06.2013 08:28 »
Ensikertalainen voi joutua eniten taistelemaan tuon vauhtipyörän kanssa.
Jos ei satu omistamaan ko värkkiin suuniteltua ulosvetäjää, ei ole patti tilanteessa.
Tuon irroitus onnistuu myös 2 tassuisella normi ulos vetäjällä.
Vetäjän tassut saa ujutettua pyörän taakse yhdestä kohtaa lohkoa.(Muista sijoittaa tassut vauhtipyörän paksuimpiin kohti)
Toinen vaihtoehto on tehdä tuo vetäjä itse, jos ei kartkauppaan kerkee.
Tarvitset lattaraudan, johon porataan 3 reikää.
2 reunimmaista vauhtipyörän ruuvien kohdalle kolmas keskelle pultin pään kohdalle.

Takaisin kasatessa pahin suden kuoppa on se, että ei tunge stefoja liian syvälle.
Vetorattaan puolella oikea taso on lohkon ulkopinnan taso. Hyrrä puolella ~5mm syvemmällä kuin lohkon ulkopinta(tai siinnä on sellainen "putkimainen uloke").
PS:
Kimi kirjoitteli aikanaan hyvät ohjeet tuon kammen asennukseen
http://www.kartingforum.fi/forum/index.php/topic,7684.msg30292.html#msg30292
« Viimeksi muokattu: 25.06.2013 09:13 kirjoittanut vtuonone »

heneeee

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 117
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #39 : 25.06.2013 08:53 »
No me meinattiin ens alkuun koittaa pelkästään stefojen vaihtoa. Millä nuo stefat on helpoin kammeta ulos tuolta?

Ja mikä ihmeen sykereikä? En näe tuossa tiivisteessä mitään sykereikää ? :O

« Viimeksi muokattu: 25.06.2013 08:56 kirjoittanut heneeee »

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #40 : 25.06.2013 09:11 »
Onhan tuossa tiivistessä iso reikä(Koko vasen reuna on kolottu.) saa laittaa kummin päin haluaa ;)
Originaali 0.75 tiiviste taitaa olla tuollainen. Ohuemmissa tiivisteissä tuo reikä on vähän pienempi ja vain yhdessä kohtaa.
Sylinteristä näet sen reiän mitä tarkoitetaan lähtee alapinnasta ja tulee kaasarin kiinnitys kohtaan, jos haluat vaikka rautalangalla katsoa minne tää hole menee.

Stefan irroitus ainakin omasta mielestä käteviten niin, että poralla 2 snadia reikää, joista ruuvaa puuruuvit. Sitten pihdeillä kiinni molemmista ruuveista ja vetää stefan veks. Olen nähnyt myös kammettavan ruuvarilla(muista suojata lohkon reuna) ja myös sellaisella virkkuukoukun tapaisella koukulla vedettävän ulos.
« Viimeksi muokattu: 25.06.2013 09:16 kirjoittanut vtuonone »

heneeee

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 117
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #41 : 25.06.2013 09:17 »
Onhan tuossa tiivistessä iso reikä(Koko vasen reuna on kolottu.) saa laittaa kummin päin haluaa ;)
Originaali 0.75 tiiviste taitaa olla tuollainen. Ohuemmissa tiivisteissä tuo reikä on vähän pienempi ja vain yhdessä kohtaa.
Sylinteristä näet sen reiän mitä tarkoitetaan lähtee alapinnasta ja tulee kaasarin kiinnitys kohtaan, jos haluat vaikka rautalangalla katsoa minne tää hole menee.

Stefan irroitus ainakin omasta mielestä käteviten niin, että poralla 2 snadia reikää, joista ruuvaa puuruuvit. Sitten pihdeillä kiinni molemmista ruuveista ja vetää stefan veks. Olen nähnyt myös kammettavan ruuvarilla(muista suojata lohkon reuna) ja myös sellaisella virkkuukoukun tapaisella koukulla vedettävän ulos.

Koko threadin ensimmäisessä viestissähän näkyy miten tuo tiiviste on ollut. Eli kai tuo oikeen on?

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #42 : 25.06.2013 09:20 »
100% varmasti on ollut oikein päin. Väärin päin ei käy kone ollenkaan, jos kaasari ei saa lohkosta paineita.
Onko tuo tiiviste muuten sama, kuin silloin kun jengasi paremmin ja onhan karstaakin saman verran, että et ole sitä siivonnut pois.
Tuolla tiivisteellä(ja karstaisuudella) on vaikutusta palotilan kokoon(=puristussuhde), joka kyllä kanssa vaikuttaa kierroksiin ainakin himpun.
« Viimeksi muokattu: 25.06.2013 09:29 kirjoittanut vtuonone »

heneeee

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 117
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #43 : 25.06.2013 10:07 »
100% varmasti on ollut oikein päin. Väärin päin ei käy kone ollenkaan, jos kaasari ei saa lohkosta paineita.
Onko tuo tiiviste muuten sama, kuin silloin kun jengasi paremmin ja onhan karstaakin saman verran, että et ole sitä siivonnut pois.
Tuolla tiivisteellä(ja karstaisuudella) on vaikutusta palotilan kokoon(=puristussuhde), joka kyllä kanssa vaikuttaa kierroksiin ainakin himpun.

On joo samanpaksuinen tiiviste, että seki voidaan poissulkea.

astro

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 443
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #44 : 25.06.2013 13:41 »
No me meinattiin ens alkuun koittaa pelkästään stefojen vaihtoa. Millä nuo stefat on helpoin kammeta ulos tuolta?

Oikaise vaan se kampiakselikin, niin saat tämän threadin päätökseen joskus :)

heneeee

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 117
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #45 : 25.06.2013 13:50 »
No me meinattiin ens alkuun koittaa pelkästään stefojen vaihtoa. Millä nuo stefat on helpoin kammeta ulos tuolta?

Oikaise vaan se kampiakselikin, niin saat tämän threadin päätökseen joskus :)

 :D Saa nähdä kerkeääkö sinne saakka ennen seuraavaa kisaa.

heneeee

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 117
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #46 : 26.06.2013 23:14 »
"Takaisin kasatessa pahin suden kuoppa on se, että ei tunge stefoja liian syvälle.
Vetorattaan puolella oikea taso on lohkon ulkopinnan taso. Hyrrä puolella ~5mm syvemmällä kuin lohkon ulkopinta(tai siinnä on sellainen "putkimainen uloke"


Laittelin teflon stefat noilla ohjeilla paikalleen. Perjantaina testaamaan. Heti tuli mielipidettä, että stefojen pitäisi olla lähempänä laakereita. Entiset stefat oli rattaan puolella jotain 3mm syvemmällä kuin nyt ja vetopyörän puolella 5mm syvemmällä. Mutta will see!

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #47 : 27.06.2013 00:19 »
Jos stefat on liian lähellä laakereita, niin huuli ottaa kuulahäkkiin kiinni kun akse´li on paikoillaan. -> Stefa jyrsiytyy rikki.
Homman Pitää Olla Hauskaa

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #48 : 27.06.2013 12:12 »
Onko alakerta muuten uusi vaiko vanha malliltaan?
Näkyikö vanhoissa stefoissa mitään vikaa?

heneeee

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 117
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #49 : 27.06.2013 14:11 »
Onko alakerta muuten uusi vaiko vanha malliltaan?
Näkyikö vanhoissa stefoissa mitään vikaa?

Vanhan mallin alakerta on. No vauhtipyörän puolella oli ruostetta jonku verran stefan lähettyvillä. Kytkimen puoli näytti paremmalta.

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #50 : 27.06.2013 15:03 »
Ok silloin ainakin vetopuolen stefa on minusta ollu vähän syvällä.
Eli huuli/huulet stefoissa päällisin puolin ok ja jousi paikallaan?

Nyt en muista ulkoa kummassa oli kaksi huulta kummassa yksi. Oisko teflonissa stefoissa ollut kaksi ja normissa yksi.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2013 17:07 kirjoittanut vtuonone »

ziiz

  • Grade A
  • *****
  • Viestejä: 162
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #51 : 27.06.2013 15:16 »
Pakko munkin on osallistua tähän keskusteluun kun oon lomafiiliksissä ja entinen rakettikuski...
Jos R120 ei enää kierrä nii älä välitä.. silloin se ei myöskään täristä  ;D ;D ;D

heneeee

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 117
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #52 : 27.06.2013 15:39 »
Pakko munkin on osallistua tähän keskusteluun kun oon lomafiiliksissä ja entinen rakettikuski...
Jos R120 ei enää kierrä nii älä välitä.. silloin se ei myöskään täristä  ;D ;D ;D

Ai no sittenhän tää ei haittaa yhtää. 8)

heneeee

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 117
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #53 : 30.06.2013 19:44 »
No nyt on vikaa taas rajattu sen verran, että kokeiltiin kokonaan toisella mosalla. Kyllähän se sillä kiersi oikein nätisti 12600.

Kyllä se 90% varmuudella on se kampiakseli, joka on menny mutkalle. Eilen hoksas, että täristää paljo enemmän omalla koneella ja välillä tuntuu että siihe tillettiin palaa koko kuski.

heneeee

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 117
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #54 : 01.07.2013 11:47 »
Torstaina tosiaan kisat niin ei saatu kampuran suoristusta muulta kuin paikalliselta moottorikoneistamolta. Onko kokemusta, että saavatko kampuroita suoraksi (heitto alle 2/100)?

Mitä neuvoja koneistajalle kannattee antaa kun kampuran lyö hänelle kouraan? Mistä oikeat laakerit tähän hätään?

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #55 : 01.07.2013 15:53 »
Torstaina tosiaan kisat niin ei saatu kampuran suoristusta muulta kuin paikalliselta moottorikoneistamolta. Onko kokemusta, että saavatko kampuroita suoraksi (heitto alle 2/100)?
Mitä neuvoja koneistajalle kannattee antaa kun kampuran lyö hänelle kouraan? Mistä oikeat laakerit tähän hätään?
Snurralla, sorvilla tai sellaisella kartion muotoisella hiomakivelläkin saa tehtyä ne viisteet ihan peruslaakeriin ja moni "oikea" koneentekijä tekee noin kanssa.
Nylokki pidikkeisia FAG tai SKF laakereita löytyy varmaan jokaisesta liikkeestä. Vanhoista kannattaa vakoilla ovatko c3 vaiko c4:a niin tulee tiukkuudeltaan samanmoiset, että ei tuon takia jää kierroksia puuttumaan. Uskoisin, että kampiakselin rihtaaminen on melko tuttua touhua noissa koneistamoissa.
« Viimeksi muokattu: 01.07.2013 21:53 kirjoittanut vtuonone »

MKR

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 1643
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #56 : 01.07.2013 19:06 »
Jep. Todennäköisesti koneistajat vain ihmettelee että miksi ihmeessä haluut moottorisahaan noin suoran veivin?  :D
Homman Pitää Olla Hauskaa

heneeee

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 117
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #57 : 01.07.2013 20:10 »
Nyt on kampura pöydällä ja menee huomenna koneistamolle. Digimauserilla mittailin limpusta etäisyyksiä, mutta en suurempaa heittoa löytänyt.

Mittailtiin puristuspainemittarilla puristuksia ja omasta mosasta lähti 7.8bar kylmänä. Koitettiin toisella laulavalla mosalla ja siinä paineet asettu 9-10 barin väliin. Mistähän valskaa? Lohkojen välinen tiiviste oli ainaki tosi huonokuntoisen näkönen, mutta aiheuttaisiko tuo paineiden vuodon?

Ja lohkot muuten lähti irti melkeen itsestään. Ei minkäänlaisessa puristuksessa ollut eikä tarvinut ees voimaa käyttää. Pultit irti ja thats it.
« Viimeksi muokattu: 01.07.2013 20:15 kirjoittanut heneeee »

vtuonone

  • Tosi kuski
  • ******
  • Viestejä: 392
    • Youtube kanava
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #58 : 01.07.2013 21:52 »
Ja lohkot muuten lähti irti melkeen itsestään. Ei minkäänlaisessa puristuksessa ollut eikä tarvinut ees voimaa käyttää. Pultit irti ja thats it.
Elikkästen teitin kampi on sitten sellaista kelluvaa mallia...Tipahtiko laakerit kanssa lohkostakin itsekseen ei kai?
Muistaakseni jossain viestissä awi:lta ja itsekin tuli viitattua noihin laakereihin.
Tuollainen kelluva kampi VOI tietyn paikoin olla "parempi" kuin tiukka, mutta se helähtää äkkiä liian väljäksi ja  KÄY kalliiksi, jos materiaalia on lähtenyt laakerin sijaan kammesta. Tuossa on vaan se pirun hieno raja, että juuri ennen kuin menee liiän väljäksi niin kiertää tosi kivasti. Tuosta räpätin limpusta, kun ei ole kuin puolet jäljellä :) niin se liika välys tuolla tuo ongelmia. Paljonko kampiakselin paksuus on noiden laakereiden kohdilla puolin ja toisin, jos mittaat digitönärillä vaikka.

Puristuspaineethan ei kammesta ole kiinni vaan siitä miten tiukka mäntä tuolla on eli männän renkaat/itse mäntä. Niin tai jos puolipuristin niin voi se sieltä toki vuotaa.
« Viimeksi muokattu: 02.07.2013 09:31 kirjoittanut vtuonone »

heneeee

  • Grade B
  • ****
  • Viestejä: 117
Vs: raket120 mooottori ei enää kierrä
« Vastaus #59 : 01.07.2013 22:45 »
Tossa kampiakselissa ei kyllä näkynyt mitään tavallisesta poikkeavaa kulumaa. Ainoastaan se tiiviste oli melko heikolla hapella.


 

Team Laine Verkkokauppa