moroo
meillä hiukan hakusessa systeemit
pojan 85 raksussa (Birel 1010 runko)
eli ollaan hangon radalla hangattu
ja ongelmana on se että tietyissä jyrkemmissa kurveissa perä tahtoo karata alta keskellä tai kurvin jätössä
eli ei niinkään yliohjaa kurvii vaan kurvin keskellä tai loppu puolella
rengaspaineilla ollaan pelattu välillä 0,9-1,7
tossa alle kilon niin pelas parhaiten tänään.
silti ei mielestäni ole hvyä
aurauskulmat ja camperit on nollassa auton ollessa kuskin kanssa maassa
casteria siellä on ed omistajan toimesta niin paljon kun sitä saa enkä haluais sitä alkaa muuttamaan kun siellä on vaan ylhäällä säätö niin menee sit camperit sekaisin ellei nosta casteria minimiin
olen katellut noita ohjeita jossain lukee että keula kapeammalle jossain muualla taas että keulaa leveämmälle.
no noi on helppo kokeilla.
poika on vajaa 40 kg ja kokeilin 3 kg lisäpainolla ja sijoitin sen aika ylös penkkiin jolloin tilanne paheni paljon
.takapyörät on niin kapealla että on samalla linjalla puskurin/ponttoonien kassa.
vinkkejä mitä kannattais seuraavalla ajokerralla kokeilla?